Általános Szerződési Feltételek / Tájékoztató

JEGYVÁSÁRLÁS A HUNGEXPO WEBSHOPBAN


I.
A Hungexpo WebShop célja

A Hungexpo WebShop igénybevételével Önnek lehetősége nyílik arra, hogy számítógépes jegyértékesítési rendszeren keresztül a sorban állás elkerülésével bankkártyája segítségével megvásárolja a Hungexpo Vásár és Reklám Zrt. (a továbbiakban: a „Hungexpo”) valamely rendezvényére vagy kiállítására (a továbbiakban: a „Rendezvény”) szóló jegyeket. E jegyeket a Hungexpo E-ticket formájában bocsátja az Ön rendelkezésére. Személyes jegyvásárlásra a Hungexpo jegypénztárainál a helyszínen van lehetőség.

A jelen Hungexpo Webshop Tájékoztató (a továbbiakban: a „Tájékoztató”) elfogadása a Hungexpo Webshop-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele, és a Hungexpo-val kötendő szerződés általános feltételeit, valamint a részletes vásárlói tájékoztatót tartalmazza. A Tájékoztató elfogadásának minősül, ha Ön a Hungexpo Webshop-ban a Fizetést megkezdi.

II.
A Felek meghatározása
2.1A Szolgáltató adatai:
Neve: Hungexpo Vásár és Reklám Zárkörűen Működő Részvénytársaság.
Székhely: 1101 Budapest, Albertirsai út 10
Cégjegyzékszám:01-10-041503
Adószám: 10478701-2-42
Bankszámlaszám: 10300002-20311151-00003285
Telefon:06-1-263-6000

2.2 A Vásárló
Aki a Hungexpo felületén keresztül (a továbbiakban: „Hungexpo Webshop”) E-ticketet vásárol.

III.
Az E-ticket
Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Felhívjuk figyelmét, hogy az E-Ticket önmagában érvényes és jogosít fel a belépésre.
Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az Ön E-ticketjéről. Mivel a vonalkódolvasó rendszer nem érzékel különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az ELSŐ lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.
Az E-ticketet a rendszer E-mailben küldi el a Vásárlónak. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentum összes oldalát! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése.
Az E-ticket kizárólag kinyomtatva érvényes, a helyszínen név, foglalási kód bemondása alapján nem lehetséges a Rendezvényre való belépés, ezért kérjük, hogy Ez e-ticket-ét minden esetben kinyomtatva hozza magával.

IV.
Az E-ticket megvásárlásának menete
4.1    A Kiválasztás
a.    A Hungexpo fő lapjának felső sorában válassza ki a WebShop/ Jegyvásárlás fület, vagy a keresőbe írja be annak a Rendezvénynek a megnevezését, amelyen részt kíván venni;
b.   A „termékek megnevezése” listából válassza ki az Ön által megvásárolni kívánt jegytípust, és a + - jel használatával jelölje meg, hány jegyet kíván megvásárolni; A kosárban egymás alatt felsorolva látható a kiválasztott Rendezvény neve, az igényelt jegytípus, a jegy egységára, az igényelt darabszám, és a fizetendő végösszeg. A „Törlés” gomb megnyomásával üríthető a kosár tartalma. Ezután kattintson a tovább gombra;
c.  Ellenőrizze a „kiválasztott termékek”/ „kosár” oszlopban szereplő adatokat, majd írja be az e-mail címét értelemszerűen, kétszer egymásután a megjelölt mezőbe. A rendszer az itt megadott címre fogja Önnek küldeni, a megvásárolt E-tickettet
d.vFigyelmesen olvassa el a jegyvásárlásról szóló általános tájékoztatót és ÁSZF-et és tegyen egy pipát a vonatkozó kockába, ha azt elfogadja;
4.2    SZÁMLA
e.  Amennyiben számlát igényel a vásárlásról, kérjük, töltse ki a számlázási adatok mezőt. A Számlát a Hungexpo a Vásárlástól számított 8 napon belül postai úton küldi meg az Ön által megadott címre. Kattintson az OK gombra.
4.3    FIZETÉS
A fizetés megkezdése előtt figyelmesen ellenőrizze a kiválasztott jegyek adatait. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a megvásárolt jegyek nem válthatók vissza, és más jegyre nem cserélhetőek.
f.  A rendszer Önt közvetlenül az OTP Bank honlapjára irányítja;
g.  Kattintson az Ön által választott fizetési módra, majd értelemszerűen töltse ki az űrlapot és kattintson az elküld gombra, a megjelenő ellenőrző oldalon, ismét kattintson az elküld gombra ezzel megtörténik a fizetés.
4.4    Az E-ticket átvétele
h.  A rendszer automatikusan elküldi Önnek a választott jegyeket. Minden jegy külön lapon jelenik meg;
i.  Nyomtassa ki a jegyeket és hozza magával a Rendezvényre az összes lapot és mutassa be a bejáratnál.
4.5    Hiba a tranzakció során
Amennyiben hiba lépett fel a tranzakció során, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat! Ne indítsa újra a vásárlást!
Ha a jegyek a vásárlás időpontjától 1 órán belül nem érkeznek meg Önhöz, jelezze a Hungexpo ügyfélszolgálatán ugyfelszolgalat@hungexpo.hu vagy a (06-1) 263 6000 telefonszámon. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy Ön nem kapja meg a rendelt jegyeket. Ezesetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

V.
Adatainak tárolása, védelme
A Hungexpo. a vásárláskor megadott adatokat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi, esetleges bizonyítása érdekében tárolja, azt harmadik félnek nem adja át. Adatainak kezelésekor a cég az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően jár el.
A Hungexpo Webshop Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges, internetes felületen történő regisztráció során a Hungexpo a következő adatokat rögzíti a Vásárlókról: e-mail cím, név, lakcím telefonszám számlázási cím. Ön a jelen Tájékoztató elfogadásával ezzel kifejezetten hozzájárul ahhoz, a Hungexpo a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezései szerint az ügylet jellege által meghatározott célból és ideig - nyilvántartsa és kezelje Hungexpo. A Hungexpo szavatolja, hogy az Interneten keresztül hozzá eljuttatott valamennyi adatot ugyanolyan védelemmel kezeli, mintha azokat egyéb úton bocsátották volna rendelkezésére.
A fizetési tranzakció során megadott kártyaszámot, lejárati dátumot, ellenőrző kódot a Hungexpo nem tárolja, azt kizárólag az OTP Bank fizetési rendszere kéri be, és használja fel.

VI.
Ügyfélszolgálat
Telefonos, internetes ügyfélszolgálat
A Rendezvényekkel kapcsolatosan felmerülő, további kérdéseivel, kérjük, forduljon a Hungexpo ügyfélszolgálatához: E-mail cím: ugyfelszolgalat@hungexpo.hu
Tel.: (06-1) 263-6000 (hétfőtől péntekig (munkanapokon) 9.00-20.00 óra között)
Hétvége és ünnepnap 10-19 óráig technikai ügyelet: (06-1) 263-6000
A hétvégi ügyeleti telefonszám kizárólag abban az esetben hívható, ha szombat-vasárnap vásárol ugyanazon hétvégére belépőjegyet. Minden más esetben hívja a (06-1) 263-6000) telefonszámot a fent jelzett időben.
Amennyiben technikai kérdése merülne fel, a HelpDesk szolgáltatásunkat munkanapokon 9-20 óráig érheti el.Tel: (06-1) 263-6000
E-mail cím: ugyfelszolgalat@hungexpo.hu

VII.
A Hungexpo Webshop Tájékoztató közzététele
A Hungexpo a WebShop tájékoztatót a honlapján teszi közzé és fenntartja magának a jogot annak megváltoztatására. A mindenkori ÁSZF a Hungexpo honlapján történő közzététel napján lép hatályba.

VIII.
Alkalmazandó jog
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket illetően a Hungexpo tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, különösen de nem kizárólag a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések és a távollevők közötti szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) korm rendelet rendelkezései irányadók.